Jak nastavit notifikace

Jak nastavit notifikace

Notifikace jsou v současné době silným marketingovým nástrojem. Jejich pomocí můžete oslovit své klienty i v době, kdy nejsou přímo na vašich internetových stránkách. Vaše oznámení se jim zobrazí ihned. 

Co jsou notifikace

V současné době se jedná o jeden z nejvýznamnějších marketingových nástrojů, pomocí kterého můžete oslovit své klienty. Notifikace se vašim zákazníkům nebo uživatelům zobrazí ihned poté, co je odešlete. Není potřeba je otevírat, podobně jako například e-mail. Klient tak ihned vidí text, který zasíláte. Mobilní notifikace tak osloví velkou cílovou skupinu a informují ji o aktualitách, které zasíláte. 

Klient odběr potvrdí

Notifikace budou klientovi chodit poté, co odsouhlasí jejich odběr. Stačí přitom jeden souhlas a bude mu přicházet vše, co uznáte za vhodné k odeslání. Potvrzením odběru tak klient usnadňuje vyhledávání svých informací. Již nemusí chodit na vaše stránky, aby se dozvěděl o aktuální nabídce nebo o zajímavostech. 

Potvrzení je snadné

Jak vlastně probíhá potvrzení odběru notifikací? Je to velmi snadné. Nejprve můžete klientovi poslat první notifikaci, ve které odběr odsouhlasí. Pokud nejprve zamítne a poté si odběr rozmyslí, stačí jen v nastavení svého prohlížeče v sekci nastavení webu povolit oznámení. Pouze tento krok stačí k tomu, abyste získali důvěru svého zákazníka.

Co budete posílat

Vždy proto dobře zvažujte, jaké informace chcete sdílet. Mělo by se jednat o krátké a výstižné zprávy, které budou pro vašeho klienta přínosné. Četnost notifikací by měla opět být zvolena velmi citlivě a tak, aby měl klient možnost nabídky skutečně využít. 

Správa notifikací

Jak na notifikace z vašeho pohledu podnikatele? Není v tom nic složitého. Oznámení můžete psát přímo z vašeho webu, nebo pomocí vašeho mobilního přístroje odkudkoliv, kde máte přístup k internetu. 

Notifikace vám pomohou oslovit své klienty s relevantní nabídkou v reálném čase. 

Další články