Notifikace jsou v současné době silným marketingovým nástrojem. Jejich pomocí můžete oslovit své klienty i v době, kdy nejsou přímo na vašich internetových stránkách. Vaše oznámení se jim zobrazí ihned.
Co jsou notifikace
V současné době se jedná o jeden z nejvýznamnějších marketingových nástrojů, pomocí kterého můžete oslovit své klienty. Notifikace se vašim zákazníkům nebo uživatelům zobrazí ihned poté, co je odešlete. Není potřeba je otevírat, podobně jako například e-mail. Klient tak ihned vidí text, který zasíláte. Mobilní notifikace tak osloví velkou cílovou skupinu a informují ji o aktualitách, které zasíláte.
Klient odběr potvrdí
Notifikace budou klientovi chodit poté, co odsouhlasí jejich odběr. Stačí přitom jeden souhlas a bude mu přicházet vše, co uznáte za vhodné k odeslání. Potvrzením odběru tak klient usnadňuje vyhledávání svých informací. Již nemusí chodit na vaše stránky, aby se dozvěděl o aktuální nabídce nebo o zajímavostech.
Potvrzení je snadné
Jak vlastně probíhá potvrzení odběru notifikací? Je to velmi snadné. Nejprve můžete klientovi poslat první notifikaci, ve které odběr odsouhlasí. Pokud nejprve zamítne a poté si odběr rozmyslí, stačí jen v nastavení svého prohlížeče v sekci nastavení webu povolit oznámení. Pouze tento krok stačí k tomu, abyste získali důvěru svého zákazníka.
Co budete posílat
Vždy proto dobře zvažujte, jaké informace chcete sdílet. Mělo by se jednat o krátké a výstižné zprávy, které budou pro vašeho klienta přínosné. Četnost notifikací by měla opět být zvolena velmi citlivě a tak, aby měl klient možnost nabídky skutečně využít.
Správa notifikací
Jak na notifikace z vašeho pohledu podnikatele? Není v tom nic složitého. Oznámení můžete psát přímo z vašeho webu, nebo pomocí vašeho mobilního přístroje odkudkoliv, kde máte přístup k internetu.
Notifikace vám pomohou oslovit své klienty s relevantní nabídkou v reálném čase.